Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 16 februari 2011

1:a rensning ....

I dag tog jag äääntligen tag i något jag funderat på en längre tid. Att rensa i (molly)garderoben.
Maken OCH barnen har aldrig varit någon stor fan av Odd Mollys kläder utan mest tyckt att de ser ut som något gammalt som letats fram hos en mycket gammal dam eller ibland övervintrad hippe..... hmm...

Vissa kläder tycker de är okey men det slår nästan aldrig fel att om jag mot förmodan tar på mej något annat än Odd Mollys kläder så lovordas det...

Inte blev det väl bättre av att när klänningen jag beställde från Stil1 , Brantings Alva dök upp fick jag kommentarern  " Vad smal du ser ut ??" av en förvånad dotter . SUPER Hmmmm....
Makens ord var köpte du bara EN  ????
Hmmmmm

Så låter det inte när jag handlar Odd Mollys....

Såååå nu när jag minskat lite "fluff" runt magen ( och hoppas bli av med mer)  Kändes det helt rätt att rensa lite i garderoben .

Dessa kläder fick flytta i första urrensningen (de finns på Tradera nu) och flera klänningar står på tur ( tror jag ....)



Den här koftan köpte jag i höstas . Den är ursnygg på andra men KLIAR !!!

Och jag kan inte för mitt liv förstå varför jag envisas med att köpa ull kläder när jag VET att de och jag inte går ihop hur snygga de än är....

Sååå försvinner de från Tradera är bland det första jag ska klicka hem en skööööön flecce kofta från Brantings <3

Angående filmerna vi hyrde igår kan jag tala om att den ena var jätte bra och en riktig snyftare . Den andra höll Johanna på att få psykbryt på flera gånger *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar