Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 13 februari 2011

Zumba

Idag har jag varit på mitt livs första zumba & t-core pass . Jag tänker bespara er bilder på mej irl utan visar de mer smickrande produktbilderna från Sportamore ;)

Zumban var jätte kul .
Man blev genomsvettig men samtidigt kändes det inte som träning .

T-core var mer en nära döden upplevelse som jag fortfarande inte vet om jag tänker utsätta mej för igen...

Däremot ska jag prova på ett pass Rock & roll gympa på onsdag kväll. Hoppas det är lika kul.

2 kommentarer:

  1. å fy sjutton vad hemskt skulle aldrig klara det där jag, röra på flera kroppsdelar samtidigt i takt..nej nej, har inte hittat nån rolig träningsform alls jag så just nu får det vara! nästa år ska jag köpa längdskidor det tyckte jag var kul, tills dess får det ligga på is! kram

    SvaraRadera
  2. Det var jobbigt. Men kul ,kändes inte som träning .Men det var nog tur att ishallen var stängd så vi var i gympasalen UTAN speglar.....;)

    SvaraRadera