Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 21 februari 2011

Ny stil

Eftersom jag rensar bland mollysarna måste jag ju fundera lite på vad jag vill uppnå , hur JAG vill se ut......
(Maken & ungarna jublade ju då jag började rensa.....hmmmm )


Tänkte mej
Ester Elenora stålblå, skull silk....... (ville ha en rosa förra året man hann inte med och tyckte inte den riktigt passade till allt färgglatt blommande som då fanns i min garderob.......)


till Brantings Carola , (sjalen för att "tuffa till det".)

Tillsammans med svarta leggings eller bara förlänga tunikan med min vita underklänning från Cream.... Mindre färgglatt och lite slankare linje (förhoppningsvis *ler)









------------------------------------------ELLER---------------------------------------------------
Lite tuffare....

Ester Elenora sjalen
tillsammans med......

 MonRow Iris stickad kort tröja , vitt långt linne,
 kort svart plisserad kjol och svarta höga kängor.

Eller blir det för mycket åt andra hållet nu när jag rensat bort det mesta blommiga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar