Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 19 februari 2011

Inte klimatsmart

är jag idag ..... Men jag FRYSER !!!!!!
Temperaturen visade på -34 grader imorse då vi åkte till ishallen och efter att ha suttit i speakerbåset halva dagen så är djupfryst bara förnamnet kan jag lova ....
Så just nu sitter jag i bilen med full värme på och stolsvärmen på högsta för att få något liv i kroppen igen . Bara tillfällig lindring ( jag vet ) och inte bra miljömässigt ( jag vet ) men just nu s***ter jag i det och njuter några minuter till innan jag ger mej in i isladan igen .
Ikväll är det melodifestival mys som gäller . Jag har lyckats missa de första två omgångarna men ikväll SKA jag se.
Jag vet att det är töntigt och alla artister är "dåliga" men lite kul är det i alla fall .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar