Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 17 februari 2011

Dagens

Så här ser jag ut av "mollysierad" .
Snarare Gina Tricotad....*ler*

Nej då hela garderoben är inte tömd på mollysar .
Några godingar bor där ännu .

Den mörkblå X-stichen , den rutiga flanell klänning check me andress ( tror jag den heter ) och min vita up-to-ism får nog stanna .

Jeansklänningen från förra sommaren vet jag ej hur jag gör med än.....

Sedan har jag ju min nyinköpta mörkblå tunika från vårens kollektion ( som jag inte minns namnet på nu ) bluesbell tror jag , en STICKIG lovely knit ( som måste finnas i varje Molly garderob) och så mina rosa velour , fonda och frill dress samt jeansjackan från förrförra sommarn , en full emb dress och så jackorna ( nylon parker coat & noblesse coat ).... pust ....

Tous nalle runt halsen
Som ni hör så blev det inte direkt tömt på mollysar och några flera Molly godingar lär det säkert hitta hit även om jag ska försöka låta bli . *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar