Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 17 februari 2011

2:a rensningen

Fortsätter rensningen idag....

Det är betydligt lättare när man tagit beslutet och kommit igång .
Denna gång var det dessa skönheter som lades ut och flera av klänningarna både från igår och idag är redan sålda ....


Jag satt nog lite för billigt Köp nu pris men heldre någon krona tillbaka än att de blir hängande i garderoben. =)

Igår var jag på mitt livs första Rock and Roll fitness pass . Skitkul och inte alls lika jobbigt som Zumba . Efteråt avslutade vi med ett t-core pass .....inte alls lika kul....Men nyttigt....Tanken är väl nu att de veckor jag är ledig ska jag försöka gå på både Zumba & RnR . Betydligt roligare motion än detta evigt travande med stavar på morgonen *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar