Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 11 februari 2011

Branting


Ääääntligen har jag och maken hittat något vi båda gillar  =)
Han är INGEN fan av Odd Molly kläder . Tycker mest att de ser ut som något mormor letat fram ur sin gamla garderob...

Finns väl NÅGOT han gillar men inte mycket ...

MEN nu är det så att han lovat "uppmuntring" vid -5kg / -10kg .

Tänkte mej någon fin molly men hittade då denna hos webshopen Stil1

Brantings Alva .

Det blev kärlek från första ögonkastet  OCH godkänd av maken !!!
Sååå nu är den hem klickad och väldigt efterlängtad och är den så fin som jag som jag hoppas och tror finns där flera godingar att klicka hem......

  
 Branting Carola
Branting Mina Long
Branting Timida Charcoal
Vill ha !!!!!

1 kommentar:

  1. jättefina den längst upp och den längst ner gillade jag bäst men det kanske är för att jag vet att vit snart inte skulle vara vit så mkt längre haha :P
    du har bra smak! (åke med..bitvis iaf :P)
    kram!

    SvaraRadera