Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 16 september 2011

Ett litet klick....

Är du inte medlem i Campadre är det något jag starkt kan rekomendera ...
Det är en shoppingsite som bara är öppet för medlemmar och som kör kampanjer med olika märken helatiden. Allt tidsbegränsat så det gäller att hänga med om det är något märke man är intresserad av ( ställa väckarklockan med andra ord) för är det ett "stort" märke är suget oftast enormt och allt slut innan man hunnit blinka ...

Jag brukar gå in i bland och kolla om något intressant märke är på gång och jag får även mail om kommande kampanjer .

Imorse var ett sådant tillfälle ;)

Jag låg snuvig , hostig och allmänt "död" i sängen och kollade iphonen ( bloggar , facebook, mail.....)
Plötsligt hände det ... *ler*

Ett mail från Campadre droppade in. De hade Minetonkas på kampanj !!!
Minetonkas är mokasinliknande skor / stövlar som ofta är handsydda.
 Jag har sneglat på ett par stövlar läääänge ( läs 1 år minst ) men tyckt att de varit dyra .

 Nu fanns de på kampanj .
973:- istället för 1945:- 

Så det fick lov att bli ett litet klick........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar