Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 12 september 2011

Odd Johanna .....

Söndagen var lugn.....(förutom lagårdspassen så klart )
Det regnade så vi kunde med gott samvete slappa . På eftermiddagen var det upptakt på konståkningen . Tyvärr blev det ingen istid som planerat  (isen var dubbelbokad.....) så de fick "leka" i gymnastiksalen istället . Föräldrarna fick info om kommande säsong under tiden. Maken är ordförande (, vad annars om man är en "ligg i vägen" eller "självklart med i allt" person ....)

Denna vecka har jag ladugården och jobbar lite extra mellan passen . Så det är ganska fullt upp ...
Därför lite lugnare här......

Idag kom ett paket på posten innehållande detta





Och det var INTE till mej.......

När jag började med Odd Molly kläder (för länge sedan) var ALLA i familjen mot dem. De tyckte de var för färgglada, blommiga, "hippie aktiga" och jag vet inte allt mer.... Enligt maken ser det ut som något hans gamla mormor hade på sig....hm....

NU när jag lugnat mej lite med Odd Mollysar och sneglar mer åt andra märken ( föredrar gamla Odd Molly kläderna framför de nya....) har båda döttrarna börjat köpa mollysar istället ;)

Caroline började först smyglåna i min garderob för att sedan kolla efter egna och linnet som kom idag är Johannas först Odd Molly plagg. Lite kul faktiskt .

 Själv skulle jag heldre vilja ha denna goding i höst.

 ChillNorways Merilyn Poncho

 eller

en  Ester Elenora-Hedda Hat i någon av färgerna (som finns bla. på Selectedstyle.com eller i deras affärer i Falnu/Borlänge)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar