Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 23 september 2011

Väska

Jag har varit smyckestokig ( är det liiiite än....)men nu ska helst vara Tous smycken , klocktokig ( har måååååånga i byrålådan) men på senare tid hittat en verklig trotjänare i min Armani ( som självklart inte fungerar just nu....) så jag har övergått till väskbesatt enligt maken....

Men en väska kan förhöja eller förgöra en hel outfit. Det gör visserligen smycken och klockor också men väskan ger det lilla extra utåt.....så......

Jag har letat och tittat och jämfört , funderat och sökt efter en ny ........Tasso (hunden) bet sönder min "gamla" Alexa då tiken löpte......Så den fick lillasyster ärva ( och laga själv)

Men NU vet jag vilken väska jag vill ha.
För det är inte lätt att hitta den "perfekta" väskan.

Den ska passa till kläderna / stilen man har .(Kan ju inte byta hela garderoben efter nya väska..... *ler)
Sticka ut lagom mycket.
Inte vara svindyr , men inte heller en "dussinvara".

Och med tanke på att jag slaviskt följer Projekt Runway på 3:an har jag nu hittat den perfekta väskan.
En Michael Kors.

Vill ha !!!!!!

Tur att man fyller år snart........... ( eller drömma kan man ju.....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar