Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 14 september 2011

Sjuk....

I dag är det ( äckligt ) te som gäller ...

Halsen värker , huvudet dunkar och jag växlar mellan att svettas och frysa ....och pratar jag så börjar jag genast hosta och halsen känns som ett öppet sår ... Så här är knäpptyst *ler*

Jag till och med vägrade gå upp till ladugården imorse ( DET händer inte ofta ) , så maken fick klara sig själv .

Alex är också hemma . Han åkte från skolan tidigare igår . Huvudvärk och ont i ögat ...

2 kommentarer:

  1. krya på dig!! jag kör också med te idag fast inte ur en lika tjusig maskin :P men gott te har jag iaf det smakar pepparkaksdeg!

    kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag FÖRSÖKER lära mej dricka te..... Men kan inte påstå att jag tycker det är gott , inte kaffe heller direkt .

    Men med "maskinen" är det uthärdligt och jag SKA lära mej dricka (så jag också blir vuxen någon gång.... )

    SvaraRadera