Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 15 september 2011

Idag skulle bli en sjukhusdag . Men för min del blir det bara ännu en sjukdag...

Maken skulle till ögonläkaren o kolla tryck och synfält ( jag skulle vara chaufför ) och Caroline ska till Falun och få en dunderkur ( doktorns ord ) cellgifter och har snälla Karin med sig .

Hoppas verkligen att du inte får så ont i hjärtat idag ( och en snällare syster på cellgiftsavdelningen )

Makens besök blev inställt som tur var efter som jag fortfarande har vansinnigt ont i halsen och huvudet . Så idag blir det ännu en dag i soffhörnet med MYCKET medicin och tvtittande...

1 kommentar:

  1. kin borde komma till mig och få sina cellgifter istället!! jag är en jättesnäll cellgiftssyster!! hoppas allt gått bra för alla!

    kram

    SvaraRadera