Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 29 oktober 2010

Fredag

Fredagar är mina favorit dagar. Då är jag alltid ledig ( oftast *ler)
Brukar försöka städa undan redan på torsdag så jag kan göra vad jag vill på fredagen, oftast då bara slappa , se på tv , läsa en bok eller bara gå ut och gå.
Inget jobb och ingen ladugård . Härligt <3

Igår hämtade jag ut ett paket där det jag beställt låg i denna fina kasse ..
Visar innehållet en annan dag . Men kan tala om att det var från Melrose & Co ....
Tänk vad "lite" kan göra mycket....ett fint inslaget paket , eller en fin påse istället för en tråkig plastkasse. Det glädjer mej ibland lika mycket som innehållet . Tokigt jag vet , och jag har hela mitt sminkbord fyllt av tomma askar och fina påsar ;) Denna goding till påse snodde Johanna direkt.


Dagens Molly är Livefirst dress. En jätte fin lite längre wrap.
Men som också kräver något snyggt under...och underklänningen från Cream jag köpte igår passar perfekt.
Lagom lång, spetskanten ner till sticker fram precis rätt längd.

Spetsen upptill gör urringningen super söt och lite mera "lagom"

Denna underklänning kommer verkligen tillägga "pricken över i" till mina mollysar och inser att jag genast måste åka tillbaka och köpa en vit underklänning också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar