Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 30 november 2011

Julrött

Sitter just nu i Leksands ishall i min nya kappa som jag köpte av en tjej vars blogg jag följer varje dag .
Det är underbar både i färg och form <3 (skall försöka ta en bild då jag kommer ur fryshuset ;)

Förundras över att för bara något år sedan skulle jag rynkat på näsan åt något begagnat eller secondhand .
Nu är några av mina finaste kläder inköpta just så ....

Har varit till frissan idag och klippt mej och gjort nya slingor . Mörkbrun botten med blekta och röda slingor i både hår och förlängning . Härligt jullikt.

2 kommentarer:

  1. väntar med spänning på att få se kappan..hur går det med julklänning har du hittat någon eller blir det en "gammal" favorit? kram

    SvaraRadera
  2. Kappan är såååå snygg. Helnöjd !!

    Julkänning är det värre med ..... Sålde de flesta gamla i ett svagt ögonblick och har inte hittat den rätta än...

    Funderar på ett lakan med hål för huvudet . Det är så det känns just nu *ler*

    SvaraRadera