Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 24 november 2011

Snart så

Kommer även jag igång med julstöket ....

Jag brukar ju ha allt framme till första advent ( och ännu hinner jag ) utom granen inne då förstås.

Men i år går det trööööögt . Det finns ju INGEN snö !!!!

Hur kul är det egentligen att spela julmusik och stirra på alla tomtar när det är grönt ute och bara 1 grad kallt ?? ....hm....

I vilket fall som helst så passade jag och mamma på att åka och KOLLA på julsaker då Johanna tränade .

2 nya ( billiga ) adventsljustakar blev det ( och Thai mat ) .

Har länge velat ha LIKA ljusstakar i fönstren ner mot vägen men det har liksom aldrig blivit av .... och eftersom de står bakom blommorna och tv:n osv spelade utförandet mindre roll .

Jag spar de exklusiva till köksfönstret där de syns *ler*( på tal om det , har inte ens hunnit köpa julstjärnor , vad månde detta bliva ??)

Jag har i alla fall lyckats släpa fram alla julsaker till köket så nu återstår bara placera ut dem ....

MEN imorgon är det mjölkning/ ladugård först som gäller sedan fabriksjobb 10-13.00 , kvartsamtal 13.20 och konståkningsträning 15.00-18.00 där i mellan ska jag försöka klämma in middag och eventuell hockey kl.19.00 .....

Så jag tror nog tomtarna får glo in i kartongerna en natt till .....


-----
Sent from mBox Mail
Hotmail for iPhone and iPod Touch
http://www.fluentfactory.com/mboxmail

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar