Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 27 november 2011

Önskelistan del 2

Sitter i ishallen ( var annars) Johanna tränar skridsskoskolan och grunnar på julklappar i ÖSREGN !!!

När vi ändå är inne på smycken och naturen så har jag snöat in lite på Efva Attling igen.....

Har haft smycket Moder jord men det har tyvärr försvunnit....

Det jag har haft ögonen på nu är hennes fjärilssmycken. Såååå fina och som vanligt vill jag ha dem alla.....
Finns både som brosch , örhängen och halsband .







Annars är det ju självklart det obligatoriska nallarna.....*ler*
 En till Bubble bear . Denna gång en storlek större med safirer eller svarta diamanter kanske :)

eller
 En svart med diamanter runt om......

 Eller nallen Cruise med diamanter i mitten...

MEN i sanningens namn BEHÖVER jag mer smycken ???
Nej , egentligen inte......

Vad vill jag då ha ??

En ny klocka kanske ??? 
Michael Kors gör jätte fina och Caroline har en Gant klocka snygg som attans. Men behöver jag en ? Nej . Har min Armani som jag faktiskt haft i många år nu och är rätt så nöjd med....

Parfym ?
Nej, de fyllde på förrådet då jag fyllde år . Måste spruta upp dem först .....

Väska ? 
Nej .Det köpte jag ju en som jag är mer än nöjd med .....

Kläder ?
Faktiskt inte . Inte just nu i alla fall....

Så vad vill jag ha då ??

DET får ni veta imorgon . Skall grunna lite mer på det . Men det är den perfekta julklappen , mer säger jag inte nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar