Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 18 november 2011

Regnet det bara öser ner ....

och jag är inte våt om skor och strumpor .

För här är GLASHALT. Så till den milda grad att bussarna inklusive skolbussarna är inställda .... så nu halkar ALLA runt i sina bilar istället för att hämta hem de sina.....hm..... Vet faktiskt inte om det är att föredra....

Själv har jag faktiskt inte ens känt att det varit halt trots att jag precis fått maken att byta till vinterdäck nu ikväll.... (skryt som jag sääääkert får äta upp nu inatt.....) För jag ska ju självklart ut och åka bil nu i underkylt regn , helt ensam......

Nja. Ensam ett tag i alla fall. Skall till Rättvik och hämta hem Johanna och ett gäng tonårstjejer som varit på Club ( disco hette det på våran tid *ler)

Men jag har laddat med bra musik och en stoooooor godispåse .

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar