Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 22 november 2011

Lååång dag

05.20 ringde klockan och mjölkning stod på schemat......och nu 16 timmar senare har jag dråsat ner i soffan...

Efter en 15 timmar lååååång arbetsdag vill jag inte se en ko på vykort ens ...... ( åtminstonde inte de närmaste 8 timmarna....*ler*)

Men på mitt "mittimellan" jobb på fabriken var det lite extra kul idag. Vi fick sitta vid maskiner brevid varandra , vilket INTE är vanligt .

Och då man i vanliga fall bara träffar sina arbetskamrater i en svinblink ( då vi byter maskiner) är det alltid jätte kul att sitta brevid och kunna prata .

Men det var just det......prata ..... i en fabrik , med MÅNGA maskiner som låter .....

Jag kan lova att efter 5 timmars babblande ( skrikande ) hade jag bra hes röst då jag kom hem......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar