Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 12 oktober 2010

Det blåååååser .....

Så här fin utsikt hade jag imorse på passet . Men det är kallt och blåååååser ......

Vägen dit är mindre rolig....
Det är inte långt men "trångt".
Mörkt & snårigt .

Inte ett liv har vi sett på hela dagen heller . Men det fick sin förklaring mitt på dagen . . En stor svart Björn strök runt oss passkyttar . Så hem gick jag över ett stort hygge . Vill INTE träffa på nalle där det är så trångt att man knappt ser handen framför sig .

I går ringde alex doktor men han sa att jag var på älgjakt så hon INTE fick ringa ... Hepp... Det har jag inte sagt utan jag snarare VÄNTADE på att hon skulle ringa ;)

Hur som helst verkar det ( alex glömmer ju allt så snabbt ....) som att de sista blodproverna var bra . Alltså vet dom inget mer ... Lungröntgen var också bra ( hade han för sig *ler )

Hur som helst ska vi ju tillbaka till sjukhuset snart o är det något allvarligt lär doktorn förhoppningsvis ringa älgjakt eller ej .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar