Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 11 oktober 2010

Frukost

Inget smakar så gott som frukost utomhus . <3

Stekt fläsk över öppen eld är verkligen en höjdare.

TRE älgar har jag sett idag . En riktigt nära OCH stilla . Men tyvärr får vi bara skjuta tjurar i år . Så jag fick nöja mej med att titta på dom.

Det är riktigt mäktiga djur och helt sanslöst att de kan smyga fram alldeles knäpptyst.

JAG är inte knäpp tyst kan jag lova där jag vinglar fram svärandes över stock o sten *ler*

2 kommentarer:

  1. har du hittat någon molly som passar för älgjakt än då, eller har dom ingen sådan kollektion? :P
    ska du jaga fler dagar, så du får skjuta nåt snyggt horn!?

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog jaga hela veckan tror jag ...
    TROR det finns en kamoflage färgad siden tunika som passat i skogen ;) tyvärr finns den inte i min garderob...inte heller den bruna klänningen som jag hoppas hittar dit snart ;)

    SvaraRadera