Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 10 oktober 2010

Kupolen




Idag har jag, mamma och Johanna gjort en snabbis till Kupolen.

Vi skulle bara handla höst skor till Johanna var det tänkt i alla fall.... ;)




Skor blev det . Två par ..... hon kunde inte bestämma sig .

Själv hittade jag en jätte fin OCH mjuk sjal på Lindex. Den kommer passa perfekt till min Nylon parker coat som jag inte är riktigt sams med färgen ännu....


Annars blev det mest tråkiga saker som tights och strumbyxor att fylla på lådorna med inför vintern..


Då vi åkte hem tittade vi in till äldsta dottern som jobbar i en Guldsmedsaffär ibland.

Även där åkte plånboken fram...... men det blev bara något litet. Ett par örhängen till Johanna och ett nytt halsband till min Tous Bubble bear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar