Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 1 oktober 2010

Grease




I kväll skall jag och barnen på musikalen Grease. Hoppas den är sevärd.
Hur som helst blir det kul att göra något annat än bara slappa framför tv som det oftast blir på fredagar när man vet att man skall upp och mjölka tidigt dagen efter.









Vi har även bokat biljetter till Björn Skifs i december. Men då ska jag och maken åka själva.
Men innan dess ska vi hinna med en snabbtur till Stockholm på våran årliga bröllopshelg.
Det är underbart att ha dessa små "glimtar" att se fram emot. Då känns inte hösten / vardagen så tung.

Så största problemet idag var vad man skulle ha på sig ikväll....
Det ska ju vara "lagom" fint när man går med ett gäng tonåringar. Är det för uppklätt (bland dem) ser det bara löjligt ut.


Valet stod mellan min mörkblå 4 Continent X-Stitch Dress,












         



  den röda taraddidle dress
                                                                                             
                          eller min Check Me Andress..




















hm ......
Har inte bestämt mej ännu...

och för er som undrar Varför i hela friden jag knäpper kort på kläderna jag har på mej??
(I alla fall när man knappast har en fotomodells kropp *ler* )
Kan jag bara säga att jag själv läser måååånga Odd Molly bloggar och tycker det är sååå kul med dessa kläder.

Så det så . ;)

Pratade med Alex doktor nyss och nu hade hon fått kontakt med läkaren i Göteborg och i Stockholm och hade en hel lång lista på nya prover som skulle tas till dom "vanliga" ( blodprov, ryggmärgsprov & MRT )
De ville också ha en lungröntgen . ( Det är nytt )

Men ögon läkaren hade hon inte fått tag i . Skulle försöka på måndag igen. Så han får väl fortsätta att se dubbelt *ler*.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar