Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 27 oktober 2010

Habilitering och smink party

odd molly cheque s/s tunic 452 blue
Dagens Molly är från höstens kollektion och jag har som vanligt ingen aning just nu vad den heter....


Skall kolla och återkommer *ler*


Tillsammans med min lilla bubble bear och min nya TOUS nalle i alla fall ;)


Idag har vi varit på ett första samtal på habiliteringen .
Det gick bra . Vi hade i princip gjort allt de önskade för alex redan . Anpassad skolgång osv . Men han ska dit igen på måndag för lite mer genomgående minnes träning och så ska de kolla finmotorik o balans och sådant . Han skulle även få några datorspel för att träna minnet .


Efter sjukhuset blev det stor shopping ( i alex mått mätt ) jeans , skärp , skor och lite annat smått o gått inhandlades .Även en stor ram där han ska sätta in tröjan han fick med autografer från USA & Oliver Ekman Larsson .


Sedan blev det smink party för min del . Mary Kay . Det första jag varit på .
Köpte ansiktsrengöring och dag/natt kräm att prova .
Imorgon är det dags för magnetröntgen .


Fick denna fina orkidé av maken .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar