Never run faster than your guarding angels can fly

lördag 23 oktober 2010

Shopping

Dagens molly är en mörkblå x continent stitch med vit underklänning , svarta leggings , bruna höga kängor och över detta min nya älskling .
Mörkblå Noblesse Coat och Ester Elionora sjal.

Det blev ingen ny Molly som det var tänkt ....

Jag hade siktat in mej på en brun Saga Shimmer dress . Men hittade ingen i min storlek och priset gjorde mej tveksam .... över 2.600:- för en klänning . . . som jag mest kommer använda hemma ....

Det blev en ny parfym som luktade underbart <3

En ny TOUS nalle som jag kan ha i både kort o lång snodd. Tanken är väl att ha den i en lång läderrem till min lilla Bubble bear med diamanter.
På köpet fick jag en jätte söt sminkspegel med tous nallen på .

En ny Dior mascara ( värd varenda krona ) och nytt puder/ foundation från bare minerals .

Sedan köpte vi några manga böcker till Alex o ett varsit Humanity armband till tjejerna på NK .

Ganska lyckad shopping dag ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar