Never run faster than your guarding angels can fly

torsdag 21 oktober 2010

Hipp hurra för födelsedag

Jag fullständigt ääälskar jul o födelsedagar ( fast jag är gammal och borde veta bättre *ler*) och denna gång verkar det va en uuuutdragen historia . Desto bättre <3 Vi började fira redan i lördags med smörgåstårta o presenter eftersom jag jobbar i dag och ingen skulle vara hemma. Caroline o pojkvännen kom hem på besök med presenter.
En till ängel till mina samlingar. Willow Tree Dreaming Angel och en fin ljuslykta fick jag av dem.
och i morse fick jag frukost på sängen.
Äggröra & Coca Cola och en liten ängel av Alex
Sedan kom Johanna med nybakade Cup Cakes
och jätte fina örhängen


Och i morgon åker jag o maken till Stockholm för en hotellweekend . Underbart !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar