Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 25 oktober 2010

Vanlig måndag

Dagens Molly kanske inte passar till vädret (-10) men inne är det varmt .

Full emb dress i chalk med röda rosor .

Underbart mjuk o skön och denna älskling har jag faktiskt tvättat flera gånger och den är lika fin ändå.

Sitter just och kollar på tradera på en lika dan fast i färgen choklad med vita fjärilar . Fast i en mycket mindre storlek.

Den jag har på mej har jag faktiskt sytt in ...

Tyckte den var för oformlig men älskade samtidigt tyget o modellen och vågade inte sälja den och jaga rätt på en mindre.

Idag är det inget speciellt som står på programmet . Ska köra dottern på träning i eftermiddag och samtidigt passa på att åka o handla lite då .

Annars är veckan ganska fulltecknad ändå . Kvartsamtal eller utvecklingsamtal som det så fint heter nu ...imorgon .

Habiliteringen på onsdag . Habilitering
, vad är det för ord ???
För de som inte kan rehabiliteras kanske *ler*

Magnetröntgen på torsdag av Alex huvud , inkl alla kärl , nacke och rygg . Det hela beräknas ta 1 1/2 - 2 timmar som han ska ligga blickstilla .

Får hoppas om doktorn ringer idag igen om nytt ryggmärgsprov , det skulle ju ha gjorts i samband med magnetröntgen .Men eftersom vi inte röntgar på vårat "vanliga" sjukhus blev det inget av .

Det är nog 5 gången sedan i maj tror jag....

2 kommentarer:

  1. Superfin klänning Marie! Eran helg i Stockholm verkar ha varit härlig, med spökvandring och allt:) Vart bokar man en sådan vandring?

    Ni verkar ha en liten tapper "stålman" till son som verkligen fått/får utstå diverse undersökningar. Hoppas verkligen de kommer på en orsak.

    Styrkekram till Er! /Lena

    SvaraRadera
  2. Gå in på Stockholm Ghost Walk hemsida
    http://www.stockholmghostwalk.com/
    Där finns all info.
    Det var kul att få lite mer historia på Gamla stan och jag rekommenderar verkligen alla att gå.

    Helgen har varit jätte skön . God mat & vin + shopping är aldrig fel. Tyvärr hittade jag inte det jag sökte i klädväg . Med det vägde jag upp med att klicka hem 2 nya CN att prova .
    Topaz tunic och Skunk dress.....*ler*

    SvaraRadera