Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 24 oktober 2010

Det regnar här i Stockholm idag ....

Det regnar och då menar jag verkligen REGNAR !

Grått o trist .

Inge promenad väder alls .... Synd ...

Jag hade tänkt gå till huset jag bodde i när jag var liten och kyrkan jag döptes i . Men i spöregn fick det va.

Ingen shopping blev det heller . Förrutom ett paraply på NK .
Jag hann ju med alla affärer igår som jag ville in i och de hade inget jag ville ha ...

Sååå idag släpade jag med mej maken på Nationalmuseumet istället ;)

Vilka underbara tavlor som hänger där .

En kopia av en av tavlorna där köpte jag i alla fall . Av en svensk konstnär med älvor som dansar . Kommer inte ihåg just nu var han heter . Men måste fixa en fin ram nu .

Sitter på tåget hem nu . Har laddat upp med tidningar och godis ;)

Dagens Molly blev min fina röda tarradiddle dress . Underbart skön o fin . Skulle vilja haft en i färgen powder också .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar