Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 10 oktober 2011

Ett klipp....



Det blev inte direkt som jag tänkt mej innan.... ( det bli sällan det hos frissan tycker jag *ler*) och lite "pirrigt" när man har en ny, eller ny för mej.

Funderade på en kort , ljus page á la Victoria Beckham (gammal frisyr) typ.

DET tyckte inte frisören ....och är det något jag lärt mej så brukar det bli bäst om man låter frisören få fria händer ( om man vågar )

Så sagt och gjort , hon fick fria händer och jag är skitnöjd !!!!!

Halvkort taggigt med slingor och löshår i nacken i mina färger och blått !! Jätte läckert och sååååå nöjd .

Men bild får ni ändå inte ;)

2 kommentarer:

  1. feeegis!!! jag vill se bild!! annars får vi hoppas på inge jobb i helgen så vi kan komma och kika då :)

    SvaraRadera