Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 14 oktober 2011

Läppglans

När vi ändå är inne på smink .....

Köpte även ett nytt läppglans på eleven .
Det är inte helt lätt att hitta ett bra sådant heller .....

Vill inte ha med "plumming effekt" eller förstoring .... de svider o sticker ....

Burkar man "gräver" med fingrarna i går bort för mej . Bara kladdigt och vidrigt och vart ska man torka av det man får på fingret någonstans .... ?...

Tuber , tycker jag så där om ...
Vissa är okey men de flesta av dem är väl kladdiga ,endel rent rinniga. Men Juicy tubs luktar (och smakar ) underbart ....

Tub/hylsa med pensel är helt okey men kräver spegel ....åtminstonde för mej *ler*
Även där finns en uppsjö av olika former ( relativt fasta till rinniga och rena klister ....)
Dior addict , Cliniqe är exempel på bra sådana .

Men nu hittade jag ett gammalt hederligt med roll. Något jag inte sett på länge . (Men det är mycket möjligt att jag letat bland "fel" märken .)
Jag kommer ihåg de man hade "på den gamla goda tiden" som fanns i massa olika smaker . Jordgubbssmak var min favorit . Mint ett hatobjekt.... Cola var inte helt fel heller ...(otippat va ? Coca colaist som jag är ....)

Detta är från Smashbox , ingen smak ( vad jag känt ) men med lagom mycket glans till vardags och kladdar inte !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar