Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 7 oktober 2011

Önskelista

Jag har fått order av dottern att göra en önskelista.......... (Men jag tror mej veta att hon redan handlat.......)

Detta är något jag brukar göra lååång tid innan födelsedag och jul . För jag är som de små barnen , låååånga listor med omöjliga saker önskas ......*ler*

Så här kommer den ...... (läs och gråt )....... önska kan man ju.......

Etta kommer
en svart onyx Tous björn ....
Skulle passa perfekt till min Tous Bubble bear jag fick i julklapp för några år sedan av min älskade make.....
Sedan är det nog mest kläder på listan......
En Maclauren Pälsponcho från MonroeWorld i Sturegallerian hade inte varit fel...

eller Odd Mollys Puppa Silk Patchwork wrap 
Tyvärr en gammal model och svår att få tag i....

opulent long dress är uuuuunderbar (men knappast värd 5000:- om man inte är miljonär.....)

För min del är det mer än nog med  bakers cross dress för 2400:- ( för mycket det....)

artwork silk s/s dress är också jätte fin , men inte för 2400:- .......


artwork silk s/s dress artwork silk s/s dress 

Sååååå jag önskar mej doftljus , hemlagad middag med ett glas vin eventellt bad i badtunnan och ja vad ?? En SOVMORGON !!!!!!

(Och Christoffer kommer ni med en damsugare åker både ni och den ut ..... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar