Never run faster than your guarding angels can fly

onsdag 12 oktober 2011

Leksand igen ...

Så var vi i Leksand igen . . .

Det blir sent och det är långt men förhoppningsvis ger det resultat .

De Minetonkas jag beställde från Campadre kom igår .

Jätte fina MEN vet inte om jag fick psykbryt (eller om det inte stod) att dessa inte var sulade utan innestövlar typ .....

Kanske gått att lämna dessa till skomakare men kändes inte direkt kul att börja betala ännu mer på något som kanske inte funkat och inte var direkt billigt från början heller.

Så de fick åka tillbaks .

Just nu bor jag i fjolårets Hunter stövlar . Så sköna och inte blir man blöt om fötterna och tänk att dessa kan jag promenera hur långt som helst i utan att få ont i benhinnorna som jag får om jag går i gympa/löparskor (!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar