Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 31 oktober 2011

Lite tidigt....

Denna vecka är höstlov för barnen. (Ja jag säger barnen trots de är 21/16/14 år gamla , för de ÄR ju mina barn oavsett ålder *ler)

Johanna skulle åkt till Ånge i dag med Djurgårdens konståkningsklubb på läger men hon är långt ifrån frisk ännu (huvudvärk, halsont och hosta) så hon fick lov att stanna hemma ......

Alex är också fortfarande förkyld (var hemma förra veckan också)

Caroline däremot ( den svikaren........) ska på Rihanna imorgon med en kompis . Är såååååå avundsjuk !!!!!

Idag blev det racerfart från jobbet till tandläkaren för undersökning.....
20 minuter senare var jag 600:- fattigare men inga hål rikare ;)

På vägen hem poppade jag in på Lantmanna, Odal, Granngården eller vad f-n det heter nu och köpte kalvfoder . Där hade de redan börjat plocka fram julgrejerna. Liiiiite tidigt tycker även jag som älskar julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar