Never run faster than your guarding angels can fly

tisdag 11 oktober 2011

Mpeg-4 - Wave , Minuter o sekunder.....

Hurra vad jag är bra , hurra vad jag är bra !!!

(Ibland måste man få berömma sig självt....*ler*)

Johanna har hittat (köpt) ny tävlingsmusik till konståkningen, för nu brinner det i knutarna med nytt program.
Säsongen är redan i full fart ( och hade de haft huvudtränare hade alla säkert haft nya program just nu )

MEN självklart är musiken minst 10 sekunder för kort och musiken skall finnas på bränd cd och klar på fredag om hon skall få tävla första helgen i november......och VEM ska fixa det tro ???

Det var bara att försöka ge sig in i konventerande av filer och fixa musikprogram på datorn och klippa och klistra .

Lätt ?  Nej 
Kul ? Ja ( skulle nog fortsatt på datorbanan som jag påbörjade för huuuundra år sedan i gymnasiet innan jag blev bonde *ler )
Vill jag spy på låten snart ? JA

Men nu får den duga . Inte perfekt , men helt okej ( enligt mej ) för att vara ett första försök.
Säsongen 2009/2010 i Leksand ( kortet taget av Hockypictures.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar