Never run faster than your guarding angels can fly

måndag 17 oktober 2011

Eftersom jag inte har något "kul" att skriva idag ....och jobbstassen har ni redan sett får det bli en bild på mina nallar....


Tous Bubble Bear som jag fick i julklapp för 2 år sedan . En överraskning som jag knappast tror kommer toppas... TOTALT oförberedd hade maken (o Caroline ) ringt ner och bett dem skicka en....


Just nu finns en svart (liiiite större) släkting i affären på stureplan för 48000:- !!!!
http://utsiktmotstureplan.blogspot.com/












Mitt senaste tillskott i nallefamiljen jag köpte förra året när jag och Johanna var ner. En enkel Tous björn med hjärta .
Armbandet med färgade diamanter o safirer från förra julen ( och ja , jag har dem på även i ladugården......)

Varför så tokig i dessa smycken ??

Ja , kan tyvärr inte svara på detta ..... Men det hela började med första gången jag såg en stor Bubble Bear . Det var kärlek vid första ögonkastet !
Tror att det är en kombination av att de är väldigt speciella , otroligt söta men ändå tuffa . Att de sedan inte går att köpa mer än på Stureplan gör faktiskt inte det hela sämre utan bara mer speciella.

Samlingen består även av ett par enkla nalle örhängen ( som jag alltid bär *ler) , ett långt läderhalsband med en stor nalle , en chockrosa plånbok och en påsväska......och flera saker/smycken lär det säkert bli .....

En siden scarf och en brosch som ser ut som en stor säkerhetsnål med nallar hängade från är bara något från den överkomliga önskelistan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar