Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 28 oktober 2011

Melodifestivalen 2012






Melodifestivalen kommer till Leksand igen 2012.

Förra gången den var i Leksand köpte vi biljetter och åkte dit .
Jag / Vi är inga stora melodifestivalsfans (i brukar se den men det är inget speciellt...) men vi köpte biljetter som en "kul grej".

Och kul var det . Efter detta följer vi Melodifestivalen slaviskt , att se den "irl" var helt otroligt. Såååå kul . Så nu när den kommer till Leksand igen fick vi bara lov att köpa biljetter igen.

Klockan 9 i tisdag släpptes biljetterna . Åkte hem från ladugården och laddade med datorn till frukost.

Och lätt var det INTE att komma fram ...... jag försökte ....upptaget (ticnet) .....och försökte..... och försökte ....(med andra ord satt och tryckte refresh hela tiden........) Kom in och beställde 6 (!) biljetter , bästa plats ,.... 4880:- Tack men nej tack.......Caroline och jag såg Peter Jöback på bästa plats , men bästa platsen betyder inte automatiskt bästa sikt.....

Alltså backade jag och ville ha annan plats.....och vad hände ???? Utslängd ......hm.....
Ny refresh ......otaliga gånger men tillslut kom jag fram och fick i mitt tycke bästa platsen.
Balkong (?heter inte så men är det?) första raden framme vid scen. Perfekt överblick , nära och INGEN framför .

Såååååå nu laddar vi redan inför Melodifestivalen 2012 ....jippieeeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar