Never run faster than your guarding angels can fly

fredag 21 oktober 2011

Födelsedag !

Idag fyller jag år och klockan 5.30 (!!) blev jag firad av barnen och maken innan jobbet ....

Det blev värre än värsta julafton för mej . Toppen för en paketgalning som mej .
Även om maken tycker att jag kommit upp i den aktningsbara åldern då man slutar få presenter .
Har ni hört ??? SLUTAR få presenter !!!! Hmmmm

Så nu gör jag som barnen och radar upp alla presenter jag fått.....;)

Först fick jag den fina asken ovan (trodde den var presenten ) Men i den låg ett par underbara diamantörhängen från Tous ( Nu förstår jag varför vi inte åkte till Stockholm i år....*ler* , hotell och resan sitter i mina öron .....)

Sedan fick jag änglar av Alex



Ett jätte fint halsband av Johanna .





4 Clean parfymer

En Cream tunika
Underbara blommor av mamma & pappa och en slant (som säkert blir en molly.........)
Vilken födelsedag va !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar