Never run faster than your guarding angels can fly

söndag 9 oktober 2011

Bonde dag och äntligen frost !!!


Idag har vi vinterrustat i ladugården. 
Hälften av fönstren har vi satt in då det var -3.5 grader imorse och börjar bli kallt då det blåser rätt igenom.....

Vi har också plockat upp hagar ( eller maken plockade , jag körde traktor *ler)

Lite häftigt är det allt att förra helgen var jag på ön 2 dagar och då var det mellan 20-25grader varmt !!
Nu kommer temperaturen knappt upp i 5 grader mitt på dagen.

Men jag älskar snö, vinter och kyla så jag klagar inte ;)

Idag överaskade Johanna med att fixa middag . 

Underbart !!!

Förätt - Skagentoast,
Varmrätt - Fläskfile , Pommes ; Sallad och bearnaisesås .
Efterrätt- Hembakt Äppelpaj. 
MUMS !!!!

Tänk vad gott (allt) är då man slipper laga det .

Imorgon efter jobbet skall jag till frissan. DET var länge sedan ( har spart ut ....)
Skulle vilja se ut så här i morgon .
  drömma kan man ju......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar